vrijdag 25 januari 2013

25 januari 2013

Dit is dezelfde basis als gisteren alleen heb ik een paar dingen veranderd. 
Het bonten vestje vind ik fantastisch. Ik heb er heel lang naar gezocht en ik heb het uiteindelijk gevonden in de Primark. Het is heel warm en dus perfect voor dit weer. Eigenlijk wil ik het liefst een (nep) bonten jas. Maar die vind ik nergens voor een goede prijs. 
Ik moet er nog even van profiteren want het zou vanaf dit weekend eindelijk terug wat warmer worden.


Broek (Primark), Trui (New Look), Jas (Zara), Vest (Primark), Tas (Zara), Schoenen (Vagabo)

Ketting (L&L), Ring links (River Island), Ring rechts (Onbekend)



2 opmerkingen:

  1. Heel leuke outfit. De tip die ik kan geven is doe gewoon wat je graag doet, dat is het belangrijkste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! :) Dat blijven we zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen